Melkoisen vaiherikas päivä tänään, tosin huomattavasti viileämpää kuin eilen mistä olin tyytyväinen olin eilen tosi voipunut kuumuuden takia.

Eilen illalla totesin ettei koneeltani löytynyt viruksentorjunta ohjelmaa minkäänlaista ja soitin aamulla taas liikkeeseen josta korjaaja oli käynyt hän ei ollut vielä paikalla vaan soitti kun tuli töihin ja lupasi tulla käymään ennen neljää, siis koko päivä odottelemista vaikka tarkoitukseni oli lähteä vähän liikkeelle,.

Hän tuli sitten kyllä noin 13.30 aikaan ja jotain tekikin koneella minä olin toisessa huoneessa että saa työskennellä rauhassa, kun hän oli lähdössä kertoi että liikkeen omistaja oli käskenyt ehdottaa koneen vaihtoa koska tämähän on vanha ja poikanikin ovat sitä ehdotelleet että hankitaan läppäri johon minä en ole suostunut koska en varmaan oppisi enää mihinkään uusiin juttuihin.Nyt kyllä sanoin että jos koneeseen saa samanlaisen ohjelman joka on jo tuttu voisi varata soittelen ensin pojilleni.

Soitin kahdelle yksi onkin vielä lomareissulla, he olivat samaa mieltä ja maanantaina laitetaan asiat hoitumaan.

Läksin sauvalenkille ja lähellä uimarantaa istuin penkille joka oli varjossa pian siihen tuli vanharouva oikein hyvin hoidetun näköinen ja kauniissa vaatteissa mutta jalassa oli aamutossut, Ainot, kysyin asuuko hän siinä lähellä olevissa taloissa hän kielsi jyrkästi ja kyseli polkua joka oli lähellä mihin siitä pääsee kerroin ja hän lähti ja niin minäkin sitten vasta tuli mieleeni että hänessä oli jotain outoa ettei vaan ollut muistisairas henkilö karkuteillä mutta enhän minä olisi mitään voinut tehdä, olinko tyhmä enkä paremmin ottanut selville mihin hän oli menossa, mitä olisin voinut tehdä?