Garden-normal.jpgHellettä on ollut tänäänkin, aamulla kun nousin vuoteesta ensimmäinen tunti oli vaikea joka nivel oli niin kipeä ja en käsittänyt miksi ei nyt käynyt syyksi ainakaan huono sateinen sää.

Kun kestin sen ensimmäisen tunnin alkoi jo maailma valkenemaan, olin taas ihan kunnossa, ihmeitten aika ei ole ohi. Kuuntelin radiosta Jumalanpalveluksen ja menin sitten aukaisemaan parvekkeen ikkunaa ja huomasin että nurkan takaa näkyi ambulanssin keltainen perä olin sen verran utelias että menin katsomaan toiselta puolelta ja sinne tuli naapurin rouvakin ja erästä talon miehistä kärrättiin autoon, oli pihaan tullut pihaan pillit huutaen, minä en sitä kuullut vaan naapurin rouva.

Lämmittelin sitten ruokaa ja olimme sopineet että menemme sitten keinulle minähän siellä olin ensimmäisenä ja sitten tuli lisää ja pian tuli rouva jonka mies vietiin sairaalaan muutaman tunnin kuluttua soitti vaimolleen ettei ole mitään hätää hän tulee pian kotiin, hyvä.

Siitä ilostuneena sanoin että minä menen keittämään kahvit jos joku hakee ne meiltä olin paistanut eilen myös marjapiirakkaa, naapurit lupasivat että kyllä he kuskaavat kun minä tarjoan minä en pysty kuljettelemaan kun liikun kyynäräsauvojen kanssa, näin meille järjestyi kahvikutsut ja eräs rouva haki jäätelöä lisäksi, oli ihan mukava iltapäivä.

Näin meillä tänään, huomenna menenkin kuulokeskukseen täytyy muistaa aamulla tilata taksi kun bussi joka sinne menee ei kulje keskipäivällä joutuisin menemään 2 tuntia liian aikaisin eikä sekään ole mielekästä.