Vaaleanpunainen-normal.jpgEilen en päässytkään kirjoittelemaan kone vaati käyttöjärjestelmälevykettä, sitähän minä en osannut edes etsiä joten koneelle ei päässyt.Aamulla soitin firmaan josta kone vaihdettiin toukokuussa siellä oli puhelimessa hyvin pahantuulinen mies mutta lupasi että koetetaan tulla tänään tuli kyllä se nuorimies joka kävi toukokuussakin, kysyin häneltä takuusta että minulla ei sitä ole hän antoi listan jossa lukee Ohjelmahommat eivät kuulu takuuseen, en kyllä ole yhtään tietoinen mikä oli vian aiheuttanut maksoin vaan tyynesti 50e, mietin jo kyllä onko tässä mitään mieltä kun tämä tulee niin kalliiksi ja yö unet menee kun vian huomaan yleensä illalla.

Eilen olimme Liisan kanssa Thaimaalaisessa ravintolassa syömässä ja hyvin oli aikaa kun satoi vettä koko päivän ruoka oli hyvää ja henkilökunta kohteliasta. Tullessa poikkesimme Hildenille kun se oli ihan vieressä olen etsinyt sadetakkia jo viime syksynäkin enkä löytänyt, siellä olikin tietysti melko kalliskin mutta halvempiakin olisi ollut joista myyjä sanoi etteivät pidä vettä, no minun mielestäni sadetakin asia on juuri pitää vettä kehon ulkopuolella, ostin enkä kadu mutta loppui sadekin.

Tänään kävin sauvalenkilläkin kun ei satanut vaan tuuli on kyllä käynyt, tullessa olin jo tosi väsynyt tein melko pitkän lenkin ja aamulla heräsin jo viideltä joten sekin voi tuntua lenkin lisäksi.Tänään on ollut hyvin hiljaista ei ole kukaan soitellutkaan minä lähetin 3:lle Marjalle ja Jaanalle nimipäivä Onnittelut.

Juuri kun kehuin ettei sada tänään katsoin ikkunaan ja siellähän sataa täyttä päätä ja taivas on mennyt pilveen kokonaan joten sitä sadetta piisaa varmaan pitkä'ksi aikaa.