Mielestäni täällä on tapahtunut uudistuksia jos en aivan väärin muista, ehkä silti pärjään toivon ainakin.

Aamupäivällä laittelin ruokaa kun tiesin että vanhin poikani vaimoineen tulee käymään ja tulivatkin, olin varannut heille työtehtäviä useampia ja kaikki tuli myöskin tehtyä, heille varmaan mitättömiä vaan minulle suuria.esim pussilakanan laittao peiton päälle on minulle hyvin hankala tehtävä vaan miniäni laittoi sen hetkessä samoin poikani nosti ompelukoneen pöydälle ja miniäni laittoi langan neulan silmään kävi hetkessä vaikka ei onnistu enää minulta , hetkessä sain ommeltua saumat joitten ompelussa käsin olisi mennyt monta tuntia. On hyvä että näitä auttajia on.

Nyt taisin taas töpätä kun laitoin että uusiartikkeli, olis varmaan pitänyt laittaa artikkeli, no se menee uudistuksen piikkiin, pitää alkaa katsoa hiukan  tarkemmin ennenkuin näppäilee. Olen kyllä hyvin tyytyväinen ylläpitoon olen saanut moneen asiaan ohjeita, kiitos vaan.

Sää on ollut kyllä tänäänkin ollut melko kesäinen tosin pilviä on ollut ajoittain auringon edessä juuri nytkin on näin ja aamulla oli lämpötila alle 10 astetta näin se syksy näyttää jo merkkejään.