Niin taas on maanantai ja melkoinen hässäkkä on minulla ainakin ollut aivan päätä huimaa, aamulla läksin pankkiin oli tilattu 1 tunti aikaa asioitten hoitamiseen ja ei sekään oikein piisannut vaan tuli enemmän hoidettua kuin oli suunniteltu niin että säästyi yksi kaupunkimatka.

On siinä sitten soiteltu puolin ja toisin ja pari ystävääkin on ottanut yhteyttä, huomenna olen luvannut käydä kahvilla naapuritalossa ja keskiviikkona tulee käymään vieras, jos ei vaan tule muutoksia suunnitelmiin.

Sää on ollut melkein talvinen sanoisin aamulla oli pakkasta 4-5 astetta ja maa kuurassa onhan se noussut plussan puolelle vaan viileätä on vaikka ei tuulikaan käy, ahkerimmat naapurit tulivat jo lenkiltä kun minä olin lähdössä pankkiasioilleni, kyllä minullakin oli tarkoitus lähteä tultuani vaan apteekkireissun jälkeen pääsi laiskuus yllättämään

Olen tosi pyörryksissä kuinka lienevät pojat jotka hommat hoitavat minä vaan hermoilen ja siinäkin kiirettä tuppaa

Pankissa kuuluu kopina kuin olisi raveissa on muotia että kenkien korot kopisevat ja kyllähän se on merkki siitä että töissä ollaan ja kiire on, en halua mitenkään halveerata pankki neitejä ja rouvia vaan kerron miltä se oudokseltaan vaikuttaa asiakkaasta, en halveksi senkään vuoksi kun yksi miniöistäni on siellä töissä ja arvostan häntä hän auttaa monessa asiassa ja häneltä olen usein apua anomassa ja saankin. Kiitos Eija.