Eipä taaskaan onnistunut kuvan laitto vahinko, tänään on ollutkin välillä oikein kirkasta auringon paistetta  ja heti taas sadetta, kävin ulkoilemassa jo aamulla kun näin että pilviä kerääntyy taivaalle, kuivana säilyin.

On käynyt pari vierasta vaan eri aikaan, kun tuli ensimmäinen toinen oli katsellut formula ajoja joista minä en ymmärrä mitään enkä katselekkaan koskaan niin erilaisia olemme vaikka olemmekin suurin piirtein samaa ikää.

Jotain mellakoita on ollut jossain mutta en ole selvillä niistäkään, olen siis kaiken tärkeitten tapahtumien ulkopuolella , näin voi käydä vanhukselle joka ei seuraa aikaansa entiedä paljonko olen menettänyt?

Soittoja olen tänään saanut Jouko ja hänen vaimonsa soittelivat samoin nuorimman poikani poika joka lupasi että tulevat käymään tiistai-iltana, kovasti olen heitä odotellutkin.

Tänään oli aamulehdessä erään naapurimme kuolin ilmoitus, hän on ollut jossain hoitokodissa jo muutaman kuukauden, näin me vähitellen täältä lähdemme yksi kerrallaan eikä ikäjärjestyskään tule kuuloon.

Mietin koko ajan muuttoa vaikka se ei vielä ole ihan ajankohtainen mutta siinä on monta mutkaa ennenkuin uusi asunto on asumiskunnossa vaikka se ei miettimällä tule miksikään huono pää vaan rasittuu.