Tytt%C3%B6%20ja%20perhonen-normal.jpgEipä taida onnistua kirjoittaminen blogille tulikohan laitettua liian suuri kuva se on kyllä kaunis,kummanko teen jätänkö kuvan vai kirjoitanko siinäpä pulma.Sää on ollut kaunis lukuunottamatta pientä sadetta ja eihän sekään ollut mitenkään rumaa.

Olen minä yrittänyt tehdä yhtä sun toista ja vallankin sitä toista, tilasin nimittäin aamulla terveysk.ajan sairaanhoitajalle, on oikean jalan varvas hiukan oikutellut ja sairaanhoitaja tilasi toimenpide ajan lääkärille ja se taitaa olla 18.10. Ukkovarpaan kynsi kasvaa ihon sisään ja aiheuttaa tulehduksen joka on tarkoitus puuduttaa ja leikata ei ukkovarvasta vaan se kynnen reuna, hyi kuitenkin.

Kun tulin kotiin tuli vieras samalla oven avauksella, hän oli menossa raamattupiiriin joka alkoi 18.00 hän tuli aikaisemmin että ehdimme jutella ja jotain ehdimmekin hän kyllä kutoi koko ajan ja minua se harmittaa koska en pysty enää kutomaan ja nyt on niin hirveän kauniita lankoja ja minulla on suvussa pienokaisia joille kutoisin mielelläni vaan se huvi on minulta kielletty.

​Olen odotellut puhelin soittoa eräs henkilö lupasi soittaa asiasta tänään tosin hän on voinut soittaa kun olin terkkarilla ja puhelin ei ollut mukana, no kaipa hän soittaa kun muistaa.Olen suunnitellut huomisen ohjelmaa vaan kun minun pitää olla kotona kun siiv ooja tulee noin 12,30 että olen aukaisemassa oven joten on hiukan rikkonainen päivä, pyykkiä voin kuitenkin pestä aamusta ja voin laittaa parvekkeelle kuivumaan jos on vielä näinkin lämmintä ja poutaista.