Pääsin jo hyvään alkuun kirjoituksessa vaan kun pirkon kanssa yrittelimme skypellä saada Mailakin juttusille kirjoitukset katosivat sillä aikaa, ja tekstikin pieneni etten oikein edes näe.Joo no aika sekaisessa tilassa olen aivan aiheetta ainoa asia jonka tunnen on varvas jonka löin yöpöydän nurkkaan ja kipeätä teki..

Jotain sain aikaiseksi päivän aikaan loppusiivouksen tilattua ja turvapuhelimen irtisanottua siinäkin on kyllä vielä hienosäätöä

Sauvalenkillä kävin aamulla ja päivällä naapuritalossa kahvilla joten jotain on tullut tehtyä vaan paljon enemmän olis pitänyt tehdä.Siellä on kyllä kylmä ilma siihen nähden kuin viime aikoina on ollut, käsineet tarvitsee sauvojen kanssakin.

Paljon olis kyllä pakkaamista esim. kun vaan tietäisi mistä aloittaa olen todella ihan ymmälläni tämän muuton kanssa ja sen te olette varmaan jo kuulleetkin. huomenna tulee eräs ystäväni päivällä jo on aikomus mennä lounaalle Oriveden leipomoon joten siinä menee monta tuntia hukkaan ,toisaalta syödäkin pitää ja minä saan sen ilmaiseksi kun tämä ystäväni tuntee olevansa minulle sen velkaa kun neuvoin häntä eräässä asiassa.

Olemme jo lokakuun puolella ja siitä on vaan pieni hyppäys marraskuuhun jolloin minun pitäisi olla jo Nokialla ja se minua hiukan hirvittää vaikka toisaalta viehättää kun on uutta kun vaan saa tavarat paikoilleen, varmaan kaikki ovat jo ymmärtäneet että minä muutan olen sitä senverran hokenut mutta pian minä sen lopetan.