HW0_372573-normal.jpgMinä en näköjään osaa laittaa sopivankokoista kuvaa blogille nytkin täyttyy koko kirjoitus tila kuv asta, joskus valitan kun kuvaa ei tule vaan aina pitää valittaa.

Vaan postin kulusta en valita se toimii täällä erittäin hyvin, nimittäin lehtien kohdalla, Aamulehti ja Nokian uutiset tulee puoleen päivään mennessä joka päivä, eikä maksa mitään ja Tamperelainen ja muut ilmaisjakelulehdet näin lauantaina kaksikertaa, puoleltapäivin ja toisen kerran illalla, no hyvähän se on vaan kun ovat samat numerot ja samat jutut no pääasia että posti kulkee.

Tänään tuli aamupäivällä vanhin pojanpoikani laittamaan lamppua ja vanhemmat pomottamaan ja laittoivat pari tauluakin minä menin kauppaan ja löysinkin kaikki tavarat joita olin hakemassa, takaisinkin osasin poikani poikineen tuli vastaan menivät autoon ja lähtivät ajamaan siinä vaiheessa totesin ettei minulla ole avaimia, läksin pakertamaan takaisin ja ajattelin mitä sattui no olivat varmaan miehet huomanneet mummon töppäyksen ja poika tuli takaisin että pääsin sisälle ja siellähän ne avaimet olivat eivät onneksi olleet pudonneet, joten se minun kotiin tuloni ei ole varmaa, sille pitäis jotain tehdä.

Tuli mieleeni vaihtaa pariin kukkaan multa vaikka tämä ei ole se oikea aika siihen ja jossai välissä pääsi kukkaruukku putoamaan kädestäni ja mullat lattialle vaikka olin juuri imuroinut siinähän tuli ylimääräistä hommaa ja etten sanoisi pahemmin suututti melkoisesti.

Ennen suihkuun menoani siivosin kylpyhuoneen oikein kunnolla vaikka muistin kuinka on joskus tullut siitä sairaalareissu, nyt onnistui se ja mukava oli käydä suihkussakin kun tiesin sen jälkeen saavani kahvit, televisiotakin katselin vaikka anti ei ollut kaksinen. 

N yt on hyvin pimeä odottelen jos joskus tulisi valoisampaa vaan siihen taitaa olla aikaa joulukin on välissä silloin on monessa paikassa kyllä jouluvalot jotka piristävät maisemaa.Näin voi käydä vain minulle.