Kissa%20ikkunalla-normal.jpgVaiherikas päivä on ollut tänäänkin, aamulla läksin kauppaan jo hyvissä ajoin kun pelkäsin lumisateen tulevan ja se tuli kun olin kotiin tulossa ja satoi niin sakeasti että en osannut oikeata tietä asuntooni vaan huomasin kun olin poikani asuintalon kohdalla että väärä taitaa olla suunta, ei siitä nyt suurta kierrosta tullut vaan niin olin lumessa yltä päältä enimpiä yritin ulkona karistella etten tuo hissiin kovin suurta kinosta.

Täällä olikin Kaija ja Jorma eivät tosin kovin kauaa kun lähtivät johonkin mitä eivät minulle kertoneet lupasivat tuoda kyllä tulostimeen kasetit että oli siitä iloa minullekin ,toin kaupasta broileria  ja tein ruokaa johon laitoin paljon sipulia ja pari suurta omenaa joita ruskistelin pannulla ja laitoin sitten kermaa päälle ja uuniin, on ruokaa jos sattuu joku käymään itsenäisyyspäivänä.

Oli taas mennyt postia vanhaan osoitteeseen joita tuli tänne tänään kauanko kestää kunnes loppuu postin kiertäminen Tampereen kautta, pari tuttavaani soitteli iltapäivällä ja kuluihan siinä muutama tunti.

On varmaan vuosi kun olen mustekasetit vaihtanut koneeseen eikä siitä meinannut tulla mitään kun en enää muistanut vaikka se niin yksinkertainen juttu on, mutta siellä ne nyt ovat toivottavasti tulostin toimii.

Katselin "Sydämmen asialla " on melkein ainoita ohjelmia joita edes yritän katsoa enkä niitäkään aina on niin paljon toisintoja Kyllä sieltä tulisi varmaan asiallistakin katsottavaa pitäisi vaan katsoa ohjelmista että tietäisi, koska jotkut ihmiset tekevät päivä-ohjelmansa tv ohjelmien mukaan.,