Tänään on ollut aurinkoista vaikkakin viileätä, kävin sauvalenkillä ja kävellessä tuli kyllä hiki niin pitääkin. Koneen kimpussa olen käyttänyt monta tuntia aamulla yksin ja nyt päivällä poikani kanssa joka neuvoi koska minulta on tippunut suuri määrä tietoa sen jälkeen kun olen viimeksi ollut blogilla viimeksi huhtikuun10 pv.

Soitin naapureille olisin kutsunut iltapäiväkahville vaan heillä oli lapsenlapsia hoidossa jospa vaikka huomenna onnistuisi.Eräs ystäväni soitti hänellä oli äskettäin syntymäpäivä ja olivat Pietarin risteilyllä ja paljon siellä oli ollut nähtävää hän oli hyvin tyytyväinen retkeen.Minä en ole päässyt retkeilemään moneen vuoteen liikuntavaikeuksieni takia ja parempaa ei ole luvassa.

Odottelen Kaisan soittoa että tietäisin minäpäivänä hän tulee lapsineen käymään luonani viime kerrasta on varmaan kuukausi aikaa minä kävin heillä muutama viikko sitten ,

Olen hakenut Nokialle valmistuvaan Kotosalla asuntoon joka valmistuu syksyllä muutto hirvittää mutta omaiseni olisivat lähempänä joten olisihan se turvallisempaa ja helpompi pitää yhteyttä molemmin puolin toivottavasti kaikki onnistuu ja kotiudun sepä nähdään sitten.