Forest%20Flowers-normal.jpgTaisimpa taas tehdä jotain vääri, no eipä ole ensikerta toivottavasti Ylläpito ei heitä minua pihalle. En koskaan ole näin päivällä kirjoittelemassa vaan nyt olen , iltapäivällä tulee Juho perheineen käymään olen siitä iloinen kun siitä on niin pitkä aika kun olemme viimeksi tavanneet ja pojatkin ovat kasvaneet tällä välillä ja voi olla etteivät edes tunne isomummia.

Jennin kanssa lähettelimme sähköpostia eilen illalla hän oli jo kotona ja toivottavasti jalka nyt paranee vauhdilla, haaveilimme jos voisivat tulla käymään jo ensi viikolla , kyllä se jalka on arka vielä varmaan jonkun aikaa mutta kun pääsee autolla ovelta ovelle eihän siinä jalka paljon rasitu.

Olemme jo elokuun puolella joten syksy alkaa lähestyä uhkaavasti toivottavasti on kuitenkin vielä kesäisiä kelejä muutaman kuukauden, kävin aamulla pikkutorilla kaupalla käydessäni ja siellä on kyllä hyvin kauppa käynyt koko ajan kun se on siinä ollut, onhan se hyvä meille ostajille ja tietysti myös kauppiaalle koska siitä hän elantonsa saa.

Naapuritalosta soitti tuttavani ja kutsui syömään kun ruoka oli juuri valmistumassa mutta vahinko vaan minä olin jo ehtinyt syödä ja laittelen ruokaa vierailleni jotka ovat tulossa.Naapuri joka soitteli on usein lastensa tykönä tai joku lapsista on hoidossa, heillä on itsellään 7 lasta että jälkipolveakin on reilusti mutta pariskunnasta molemmat ovat elossa ja pystyvät hoitelemaan lapsenlapsiaan, näinhän se elämä menee.