Viime yönä sainkin nukuttua oikein hyvin ja aamullakin tavallista  pitempään, kuinka päivät voivatkin olla niin erilaisia, aamulla sataa tihuutteli johonkin aikaan hiukan silloinkin kun olin kauppareissulla, pikkutorilla ei ollut vadelmia enää ollenkaan ja epäilivät mahtaako enää tullakaan .

Pesin aamulla kirjavaa pyykkiä ja iltapäivällä voin jo osan silittääkin, ruokaa valmistin huomistakin varten ja osan laitoin pakkaseenkin, on hyvä että sekin on olemassa .

Kävin tekemässä pienen sauvalenkin ja kahvin juotuani lepäilin , se on minulla ihan uusi tapa en koskaan ole aiemmin tuntenut tarvetta makoilla päivällä en nytkään kyllä nukkunut lepäsin vaan.

Taitaa olla fem kanavalta kun tuli nytkin keskustelu ohjelma tosi mielenkiintoinen ,olen sattunut katsomaan joskus aiemminkin ja pidän siitä on mukava kuulla eri-ihmisten tarinoita elämästään.

Sen jälkeen lueskelinkin ja tulin sitten kirjoittamaan blogini jos suihkussa käynnin jälkeen ei ole fiilistä siihen, skypelle en päässyt edelleenkään, tarjotaan tiliä ja liittymistä fagebookiin olen siellä joskus ollutkin vaan tunsin ettei ole minun juttuni, on nuoremmille ja fiksummille.