Kissat%20korissa-normal.jpgTämä päivä on ollut hyvin vilkas vilkkaampi kuin monet muut päivät tänä kesänä, aamupäivällä laittelin kukkasia hiukan erilailla vaihdoin joihinkin ruukunkin, tykkäävätkö siitä näin kesällä näemme sen melko pian

Paljon minulla oli erilaisia askareita ,ainakin aikaa meni paljon olivatko tarpeellisia siitä en ole varma,kutsuin sitten pari naapuriani iltapäiväkahville ja kävin leipomosta kahvileipääkin vaikka kyllä minulla oli marjapiirakkaa kotona.

Heti tämän jälkeen soitti yläkerran naapuri ja kutsui minua kahville vaan en voinut luvata koska minulle oli tulossa kahvivieraita, lupasin että menemme illemmalla keinulle, samassa tuli rouva kakkoskerroksesta ja kutsui heille kahville no kieltäytyä piti siitäkin ja lupasin mennä huomenna.

Sitten soitti eräs ystäväni ja muistutti syömään menosta joka oli suunniteltu huomiseksi vaan en ollut muistanut, jouduin perumaan huomisen kahvikutsun kakkoseen, .

Minun kahvivieraani tulivat ja siinä meni muutama tunti jutellessa ja kahvitellessa, joskus menee monta päivää ettei kenestäkään kuulu mitään ja toisen kerran on monta kutsua samana päivänä, tämä päivä on ollut erikoisen vilkas päivä ja hyvä niinkin.